Sjuk i huvudet

Eller njae, sjuk är jag iaf. Det kom så fruktansvärt lägligt, första dagen i skolan och allt. Så under månd tis och ons har jag suttit och skämts och inte kunnat ta åt mig någon information och vara glad. Det enda jag har tänkt på när min frossa vart som värst är min säng. Det har vart fruktansvärt pinsamt att sitta och snörvla, hosta och nysa bland främlingar som tittat på mig med onda blickar, vafan ska jag göra då? Ledig nu tors och fre iaf och det ska kureras med ett besök på ikea imorgon, ska byta ut diverse tygstycken i köket nu när en ny årstid närmar sig.

Var på bio igår, lika hemskt det. Näsan var så igentäppt att jag satt och andades med öppen mun, ni kan tänka er hur det lät och såg ut när jag tryckte in backonsnacks och godis i käften. Jag hade ett val, antingen vara täppt eller ta mitt älskade nässpray kunna andas men snyta mig en gång var tionde minut. Eftersom jag tycker snor är äckligt valde jag bort det andra alternativet. Natta var det som drog ut mig och vi hade en mysig kväll, sedan satt vi (bokstavligt talat) på min parkering och kedjerökte några cigg, jävlar vad goa dom va... Den sista smakade gräddkola! Pratade om livet i allmänhet och öppnade faktiskt upp mina ögon lite. Idag när jag kollade mina mail fick jag mig en smärre chock, har någon läst mina tankar och kunnat förutse min plan? Jobbigt läge i så fall. Jag är msn och facebook-fri ett par dagar, ha överseende med detta - jag har ett liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0