sv/no

Okej den här gången ska jag kanske vara lite seriös när jag skriver. Men visst, det jag skriver brukar ju ha en innebörd men med en något överdriven eller underdriven (mitt favoritord) ton.

Jag har kommit fram till ett mycket tungt beslut som kommer chocka många, men de som känner mig kommer förstå då de verkligen vet vilket helvete rent ut sagt jag får och har stått ut med. Detta kommer förändra hela mitt liv och som jag känner nu kommer det bli till det bättre men det kommer vara en tuff period och jag kommer troligen gråta blod. Jag vet att det kommer bli bättre men i vissa stunder hatar jag mig själv för att jag ens har dessa tankarna. Fan det tog massa energi att bara skriva detta.

Sedan håller jag på och tjötar som många vet om att jag vill komma iväg härifrån ett tag. Idag fick jag ett kanske-erbjudande som är jäääävligt svårt att motstå. Vet bara inte hur jag ska lösa situationen. Erbjudandet var detta att norrbaggens bror ska till sverige och undrade om jag ville åka med tillbaka till Bergen och köra en suuuuuuuuurpriiiiiiiise. Detta var i sådana fall på lördag och med en resa på 10-12 timmar dit och hem måste jag ta mig en rejäl funderare. För det första är det så äckligt dyrt i norge så jag hade fått köpa med mig tonfisk om jag hade velat ta en öl. Jag satt och räknade ut att man får 1 pizza i norge till priset av 5 här hemma, hmm lite skillnad. Sen är det även som så att det är tänkt att sjömannen ska komma hit, helst i nästa vecka och helst innan jag fyller år. Hade vart grymt kul så hur ska jag lösa detta nu då? Enligt mig hade detta vart bäst:

Jag åker med brodern till Bergen på lördagen, stannar till ons eller tors och åker med norge hit :) Perfekt! Och helst ska jag inte behöva betala en endaste spänn haha.

Fy fan det blir en sån natt jag får tvinga mig till sömns, finns inte ens en minsta gnutta trötthet i mig

Kommentarer
Postat av: Friday!

Du e grym!

2009-08-14 @ 00:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0