Välkommen till verkligheten

Fan vad jag önskar att drömmar kunde bli till verklighet. Eller att den dröm jag hade inatt kunde vara på riktigt. Fy fan vad mycket tankar jag har som snurrar runt, mår inte dåligt eller så men det är så sjukt mycket bara. För en månad sedan hade jag tänkt "fuck this jag höjer volymen och dricker mitt goda vin" men nu känns det verkligen att sommaren är över. Det är dags för operation svält om magen ska vara något insjunken tills på fredag. Trots att det är solsken ute idag ska jag ändå försöka växla till tior och lägga mig i grillen, boka klipptid och färga håret. Det sistnämda ska jag dock inte göra idag.

Det är ett helvete att jag bestämmer mig för att ha en städdag nu när det är så gott väder ute, men jag ska inte vara så jävla skandinavisk och bli helt hysterisk när solen tittar fram. Jag trotsar den, om det ska vara ösregn i flera veckor och sol en dag så kan det lika gärna kvitta. Dom flesta har ändå börjat jobba och mitt börjar inte förrens på måndag så det finns inget att göra.

Idag ryker mina vackra naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0