wax on wax of

Idag har varit en mycket bra dag. Strålande solsken, värme, fruktansvärt snygg i håret, sol(arie)bränd och nyvaxade ben. Jupp ni läste rätt, nyvaxade legs. Till en början gjorde det inte så ont som jag trodde det skulle göra, men till skillnad mot det mesta så blev smärtan värre efter varje jävla remsa hett vax. Jag tänkte vara så stilig och köra hela ben, det fick bli smalisarna idag och om jag förträngt den mesta smärtan imorgon jobbar jag (Ida) mig (hon) uppåt. Ida gjorde det med, gud vad jag kan tvinga henne till mycket. Kommer sakna att ha mitt lilla offer här hemma. För det är bara med henne man åker strax efter 21 på kvällen till olika mataffärer och letar efter vax, hon är värd att tyckas om för det. Så ikväll löd rubriken: Hiphoper n' hippie, wax on wax of :)

På fredag fyller jag som sagt år och ska ha en liten tillställning här hemma. Som alltid så har jag inte förberett nånting utan gör allt i sista sekund. Men jag är typ den enda på jorden som fortfarande är ledig så jag får åka och fira mig själv med en klippning och shopping samt inhandla annat gott som skall förtäras. Sen kom jag ju på förut att nu äntligen kan även jag följa med på partybåtarna, grattis lillskit. Finns några personer som är saknade dock men det kan inte hjälpas.

Jag har chockerat mig själv två gånger idag. Det är väl starkt jobbat?

Jaja lugnet före stormen imorgon då och sen är jag 21 år gammal. Jag ska nog avslöja en "hemlighet" jag har för lite fler för jag behöver nog hjälp ändå.. Känner ni henne som har svårt att be om hjälp eller!

Måste bara sätta in dessa två bilder, jag bara älskar dom. Varför vet jag inte. Den ena utstrålar bara något och den andra är bara för skön :)






Kommentarer
Postat av: Linn...

Aj aj aj wax hurts:) vågar fan inte vaxa mina leggs, det gör så ont. Skönt att du fick det gjort.. Grattis i förskott 21åringen .. Då får vi allt åka partybåt snart:) va fina bilder, riktigt glada. see ya tomorrow pöss

2009-08-20 @ 15:04:43
Postat av: ida

Ja helvete va du får mig att göra dumma saker! Bara du som kan det, dock gör jag det för att jag älskar dig så mycket o jag inte vill att du ska lida själv!!! Tack för tiden vi bodde ihop älskar dig min pärla!

2009-08-29 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0