Ändrade planer

Min planering gick totalt åt helvete... Smart som jag är hade jag blandat ihop onsdag och torsdag. Så idag har jag fullt upp med möten, handling, en mysig träff och så självklart matlagning och hunden. Så jag får helt enkelt ta slipning och målning imorgon då jag har en hel dag ledig. Jo, varför jag inte kunde göra nåt mer idag är för att jag har ingen roller, slarvade med mina 4 jag hade innan och Linn hade gjort likadant! Så det blir fären och köpa.

Men oj vad duktig jag var igår, jag var en arbetande kvinna fram till 2 på natten. Men nåt ska man ju underhålla sig med ;) Haha tänk på det nu Linn, jag har en tillgodo! Måla måla måla på torsdag mohaha!

Å herregud, en sak till. Jag och alla andra måste vara alkoholister (dem jag var ute med). Jag menar, vi var ute i fredags, var med på vimmelbilder och det ploppade upp i hövvet på mig nuuu! Haha fy fan, det har aldrig hänt. Nu när jag tänker efter så vet jag att när vimmlet skulle plåtas så kom jag knappt emellan, bara mitt huvud stack fram så vi tog en bild till. Jag ska sätta in resultatet men det får bli det oförberedda kortet, jag är såååå fisblek på det andra och ser helt mongo ut.

Hopp, städa snart då!

BYE



By the way, jag har inbakade flätor och ska bli änglalockig :)

Kommentarer
Postat av: Linn

he he he, ja nu är vi kvitt:) alltid kul att hjälpa varandra, Nu har vi snyggt kakel och du en nymålad hall..kram

2009-02-05 @ 23:01:44
URL: http://linnsepinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0