Bara allmänt glad

Saker och ting flyter på och jag känner mig glad, det gör det hela bättre av att jag gör någon annan glad också ;) Men, jag hade varit ännu gladare om min hatthylla kunde kommit upp på väggen någon gång. Så nu blir det tyvär att fråga någon om hjälp.

Det kommer nog bli en spännande vecka som iaf har massor att bjuda på, sen om det är bra eller dåligt återstår att se.

Men att den jävla snön ska envisas med att falla ner på den svenska marken kan jag inte förstå, låt våren få komma för fan. Jag vet att det bara är februari men solen har börjat värma när den tittar fram och när man sniffar ute så luktar det faktiskt liiiite liiiite vår!

Nu steks det kyckling på hög värme och min mage låter som en borrmaskin. Men gott ska det bli om en stund!

Haaaaaj då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0