Breakfast

En väldigt sen frukost blev det idag. Tog promenaden med Nova innan vilket jag får ångra nu. Kroppen behöver näring innan man går ut och rör på sig vilket min inte fick idag, så nu har jag huvudvärk som jag hoppas släpper snart. Med med en tallrik gröt, ett ägg och lite kaffe på det ska nog göra susen ;)

Jag gillar bjässar, dem är alltid så jäkla goa. Magic Johnson är en av dem, han var basketspelare. Stor och glad, precis som en teddybjörn

Å fy vad jag saknar Tina och alla andra på hovgården, ibland blir det outhärdligt så jag måste verkligen åka dit snart. Hon ville att Nova skulle med för Noi hade blivit så glad av dambesök, men så löper ju hon som vanligt så det är nog ingen hit. Han är iof kastrerad men Nova är ju väldigt speciell så hon hade väl varit lika bitchig ändå. Jag vill ju träffa deras bebis :) Så det får verkligen bli snart, köpa med sig en body till lilla Isak (men hur fan vet man vad för storlek han ska ha då?)

Snart ska jag städa och fixa ordning här hemma, och tänka sig, jag har fortfarande inte fått upp hatthyllan!

Grattis Emilia på födelsedagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0