Chez Amis

Igår blev det en lillördag med två av mina tjejer, som jag har saknat att bara snacka lite minnen och annat. Det händer ju så mycket nytt och det är så mycket man inte vet :) Älskar att bli chockad och att chocka haha! Det blev några glas på chez, inte världens bästa ställe kanske men ska man ut och ta några glas på en onsdag spelar det inte så stor roll, man har ju sällskapet. Däremot blev jag rätt sur på att dem tar en kortavgift på 10 kr, så himlans billigt blir det inte då. Så sjukt löjligt.

Jag avslutade kvällen med och hos min going. Vi gick till Jameson och tog ett glas där med eftersom tjejerna fick eld i röva ;) Här tänkte min skatt visat upp sig men icke sa nicke.. Jag blev så glad när han stod där och väntade på mig, det är en obeskrivlig känsla. Så mysit att sova tillsammans också, haha han har sagt till mig att jag inte ska vara så feg om han tar täcket (han gjorde det första natten och jag höll på att frysa ihjäl) men så säger han inget själv haha. Han hade gått och hämtat ett överkast istället. Så jag kom för ungefär en timma sen, gick ut med hunden och skulle börja förbereda mig inför dagen. Men då ringer Melina och meddelar att hon är sjuk så det blir inställt. Fan jag blir så trött, hade verkligen sett fram emot detta. Men men, har nog andra planer ändå!

Nä nu ska jag äta upp mitt ägg. Tyvär blev det inga bilder igår, vi tyckte inte vi fastnade så bra på bild. Och jag glömmer som vanligt att ta kort på hjärtat, hur jag nu kan göra det? Så snygg som han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0