Creedence Clearwater Revival

Som jag fått dille på. Det var Linn som fick mig att lyssna på en låt, och så kom en till och en till och en till :) Haha och nu har jag lyssnat hela helgen! Får ju massa barndomsminnen från massor av låtarna så det är ju därför dem är så bra. Tänker på när man var liten och satt på uteplatsen och grillade på sommarn, myggen hade börjat komma och så hade vi massa ljus tända.. Åååh massa minnen!

Jag har haft helt underbara dagar, från i onsdags till igår. I fredags köpte vi massa räkor och annat gott samt vin och bara hade det mysit. Igår blev jag medbjuden till en liten hemmatillställning och det var jättetrevligt. God mat och massa spel. Retro tror jag ett av spelen hette och det var intressant haha, jag kom väl trea kan man säga. Fick iaf ett kort. Tycker så mycket om att vara med dig och jag är glad att jag träffat en sån underbar person som du!

Helgens höjdpunkt (en av dem) var ju ändå att jag fick tillbringa nästan en hel dag med en Boxer :D En brunbrindle tik på 6 år och såååååå underbar. Det är så goa hundar så det inte är klokt, riktiga små mysrävar och snarkare. Nästa gång ska jag nog smuggla med mig henne hem ;)

Och nu är mina två favoritkillar Jimmy och Daniel ute med Nova på en riktig långis, dem har vart borta länge nu så jag hoppas hon är helt slut när hon kommer hem, och givetvis att hon skött sig!




Kommentarer
Postat av: EB

Tack så mycket hjärtat..Nu är jag sjukt nyfiken på du vet vad ;) Puss

2009-02-08 @ 16:39:50
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: EB

Du är utmanad!

2009-02-08 @ 16:55:51
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Linn

halloj! va kul att du har haft en trevlig, och mysig helg. Du får berätta när vi pratar. va fin boxern var:) en riktig sötnos. ja tror dom var nästan 1,5 år i sisjön?? Dom var inte alls stora på bilden, Snacka skillnad på nova då och nu. tror det var deras andra vår el e jag helt ute och cyklar...:) ja lille rexen han har vuxigt upp så fort, men han e fortfarande våran bebis på 43 kg:) ja hon vet vad hennes smeknamn betyder i sverige hon skrattade som faan när jag berättade det för henne, hon heter egentligen Barbro:) jag gillade den tröjan coolt med namnet på:) vist e vi söta...:)

2009-02-08 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0