Fettisdagen

Idag får man feta i sig en fet semla, mums va gott det hade varit. Istället ligger jag hemma och är sjuk :( Såhär ont i halsen var det längesen jag hade och på morgonen är det värst. Nu har jag klämt i mig ibumetin, thé och frukost så jag känner mig lite bättre, febern har gått ner iaf. Dock hade jag mått bättre om jag hade denna:



Tänk er den, med en skinnjacka, ett par slitna jeans och gladiator (platå) pums till. Ooh jag ryser ;) (shestore.se)

Helgen var fartfylld och bra. Lite väl mycket alkohol inblandat kanske men skit i det. Jag åt massa god mat och hade det väldigt trevligt båda dagarna. Var ute på galej i lördags och herre jävlar vad folk jag träffade som man umgåtts med mycket innan.

Mötte på Henke, Toobs kompis. Han berättade att Toob var förlovad och bodde i mölndal med sin tjej, blev riktigt glad när jag hörde det. Sen kom Daniel in som nu har flickvän :) Eric var där och var glad som vanligt haha. Sonya som jag gick med på högskolan träffade jag med, hon är så jäkla go. Gillar verkligen henne. Och lite roligt så hälsade jag på Bingo Rimér haha det var typ som att vi var kompisar. Han gick emot mig med värsta smilet och bara hallåååååå hur e det och tog i hand haha!



Fredagslooken med nyfärgat hår och klippta toppar. Kanske inte ser färgen så bra men jag är riktigt nöjd. Mocca/Choklad heter den.

Kram


Kommentarer
Postat av: linn

krya på dig...

2009-02-25 @ 00:40:56
URL: http://linnsepinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0