Fotomässa och Göteborg Horse show

Så typiskt såhär en vecka innan pengarna kommer. Två mässor på en helg :(

Gbg horse show är helt grymt och att vara där inne är en mäktig känsla. Normalt sett brukar den hålla på i mars eller april så detta året var jag totalt oförberedd, tom Natta hade missat biljetterna och vi som hade planerat att gå :( Jaja det får bli nästa år. Då kanske jag har börjat rida Hera igen med vilket kommer kännas mer meningsfullt.



Och sen läste jag nu att det är en fotomässa på svenska mässan. Jag som älskar foto! Dessutom får man inne på mässan skriva ut sin egna favoritbild i A2 format (jättestort) på fotopapper helt gratis! Den brukar tydligen inte vara i Göteborg så det hade vart skitskoj att gå dit. Jag tycker det är så roligt med mässor men nu missar jag två stkn. Jaja jag var på MyDog iaf. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0