Framfart

From idag tar livet en helt ny vändning och jag känner mig riktigt glad!!!! Vill inte säga för mycket än men om ett tag kanske jag har lite av ett drömjobb :) I vilket fall ska jag arbetspröva på ett ställe (mer info kommer när jag vart där och vet mer) under ett tag och det känns verkligen kanon. Äh vafan jag berättar mer när jag vet lite mer! Det jag vet är att jag kommer vara en assistent av något slag. Mycket administrativt och en hjälpande hand. Fixa inköp, faktureringar, ringa, ta emot samtal och vara en mellanhand åt telefongubbarna, boka möten mm. Låter riktigt intressant och företaget är modernt, fräscht och nytt med få i personalen men ett jäkla gott gäng. Hundnörd som jag är la jag märke till receptionistens fina Cane Corso som låg och spanade på oss när vi kom!

Visst låter det kul :) Jag kommer göra en massa mer, bara eran fantasi stoppar när ni hör assistent.

Då får jag bara hoppas på att det som gör ont i halsen och ömheten i kroppen släpper!

Jag är sååååååå nöjd med min nya kökslampa



Nu ska jag gå ut med Nova (och självklart snöar det jämt när det är dags)

Kommentarer
Postat av: m

Härligt, låter lite som det jag praktiserar med nu, urkul! Snyggt kök!

2009-02-19 @ 18:19:32
URL: http://billyfish.blogg.se/
Postat av: M

2009-02-19 @ 22:11:41
Postat av: Anonym

Jag får göra massa olika som har med administration att göra, allt från fakturor till telefon och register. Jag brinner för det och känner verkligen lycka över att gå upp på morgonen och möta dagen! Får jag fråga vad det är exakt du ska pyssla med? :)

2009-02-19 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0