Ibland är det bara så

Att någon gör dig riktigt glad! Och det finns en sån person i mitt liv just nu. Min lilla dessert ;)

Lite rolig fakta som nog känns rätt bekant. Nova löper.... IGEN! Denna gången var det tre månader på dagen, 10 november var det sist. Är så trött på det så orkar nog inte ens skriva vad jag egentligen tycker, mer än att alla bitar faller alltid på plats varför hon är som hon är ibland. Det sjuka är att hon precis kommit ur en skitjobbig skendräktighet. Ska nog se till att ordna det här nu!

Fick ett trevligt erbjudande av Emme, kanske har lite andra planer så ska kolla upp det så snart som möjligt. Annars hade jag tyckt det hade vart väldigt mysit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0