Kom in

Jag säger bara: Hallrenovering på hög nivå! Är helt slut men det ska fan bli klart senast på torsdag. Hade ju ingen rolig tapet om man säger så. Två lager tapet lossar på vissa ställen, på andra sitter det helt fast. På några ställen har jag fan kommit ända till betongen :S Men nu sliter jag med att få bort strukturen på den yttersta, om jag bara kan få bort det så blir det till att spackla idag, tejpa på kvällen. Och om detta hinns med så blir det slipning och målning imorgon och på torsdag kan jag skruva upp min nya hatthylla och krokar samt ställa in alla andra möbler... Hoppas hoppas hoppas jag hinner detta! Jag har ju en hund som behöver gå ut, träff imorgon och möte på torsdag! Jag är ju lite störd med, kan inte göra en sak i taket, måste ha tusen bollar i luften. Så självklart tvättar jag och lackar min byrå samtidigt.. Ujuj, brudar asså!

Om någon känner sig manad att hjälpa är det bara till att kika in haha..

Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

halloj, hur går det med tapeten? har du fått bort allt? du får säga till när du ska måla så kommer jag och hjälper dig, jag och marvin åker ner till lasses färg sen och köper klistermärkena, så ringer dig sen så du hjälper mig och fixa det:) kram

2009-02-03 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0