Kvälla

Har precis käkat mackor med räkost på, självklart var det ett gott pågenbröd jag fick av Emmes fader ;) Hatar att äta så sent men så blir det ibland. Var ute på en snöpromenad med Nova och sen gick jag hem och värmde mig med varm choklad hos mamma (hade lite skvaller också haha).

Lite komiskt så satt jag och Johanna och kollade på bloopers, typ "jag har lite kryptonit i fittan" - "Tack Bengt falukorv" - "*fiiiiiiis*". Sen ändrade vi inriktning och jag skulle visa det gamla goda klippet på finsk disco, när man är på skratthumör gör jag givetvis bort mig och pekar på skärmen, "däääär e den, fisco". Så jävla typiskt mig. Hoppas någon av er fattade haha.

Ville solat idag men det får bli imorgon och på lördag. Klarar inte att vara så blek mer!

Jag har inte lärt mig att lägga upp klipp här än, men kolla denna länken från min facebook. Det är Nova som ylar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0