Nygamla böcker

Måste bara påminna mig snabbt här om vilka två böcker jag ska beställa när den ena kommit ut igen:

Män som hatar kvinnor
Låt den rätte komma in

Bra med blogg ibland ;)




Denna fredag blir mycket lugn och jag kommer spendera den ensam i soffan. Kan vara ganska skönt med tanke på allt hålligång jag sysslat med dem senaste veckorna. Fredag och lördag och minimalt med sömn, mycket fest, alkohol och mat (låter väldigt rätt i mina öron iof men schhh).

Vet inte om jag ska säga att jag börjar bli bättre för när något jobbigt försvinner kommer något annat. Har inte lika ont i halsen men istället en helvetes rivig hosta. Tacka gud för min astmamedicin. Tänk vad kroppen lurar en hela tiden. Man sitter inne och känner sig hyfsat bra, rätt pigg och ganska uttråkad. Så går man ut och njuter av solen eller familj eller vad det nu kan vara ett par timmar. Kommer hem och är helt DÖD, febern tillbaka och ont i kroppen! Det finns iof en anledning att man är hemma från jobb/skola när man är sjuk ;)

Eftersom jag ska tillbringa hela fredagen här hemma själv i soffan så ska jag sätta in lite vårbilder sen.

Puss puss och bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0