Selma

Som en snilleblixt kom jag precis på vad jag drömde. Fan va sjukt det kändes, fick bara upp en bild i hjärnan. I vilket fall var en del av drömmen om Selma... Hon hade blivit botad från sin juvertumör men ändå satt den kvar. Jag undrade varför? Skulle hon leva med den stora hemska tumören som skulle vara i vägen för resten av hennes liv? Tydligen var det så. Men hon var så glad och sprang runt och hon fick träffa sin Marvin som hon älskade så. Var sån härlig känsla i drömmen att se henne så glad.

Resten av drömmen bestod av Bert Karlsson och nyårsafton samt en jävla massa bilåkning.

Jag blev änna sämre här under dagen. Nu är min näsa helt igentäppt (den ena är befriad just nu) och jag har haft sjukt ont i kroppen. Så länge jag sitter i soffan är det lugnt men så fort jag ska resa på mig börjar det hemska. Inte roligt att ha hund för tillfället kan jag lova!

Ikväll ska jag nog kolla på Changeling, bäddar ner mig i soffan och myser i mina tankar ;)

Måste bara säga, när man är sjuk så ligger man ju mestadels i sängen eller soffan vilket resulterar i mycket tv-tittande. Kollade på nåt frågeprogram förut och så kommer frågan: Vad hette countrysångaren som kallades för "the man in black"? Jag skriker Johnny Cash, Johnny Cash, Johnny Cash.... Han som fick frågan svarar Carter och så säger Rickard (programledaren) Oj oj, nu tror jag dem flesta sitter där hemma i soffan och skriker Johnny Cash som är det rätta svaret. Precis vad jag gjorde haha, kände mig som en 60 åring framför Jeapordy.



Varför kan inte hjortar ångra sig?

-Hjort är gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0