sick sick sick

Bläääääääk vad jag mår dåligt :( Har ont i hela kroppen, så varje gång jag andas ryser jag, min hals hatar mig nog mest av allt på denna jord, om inte så hatar jag den. Eftersom näsan blir helt igentäppt måste jag ha nässpray så nu gör det ont när jag andas med stängd mun. Ögonen rinner..... Fan vad jag hatar detta!

Till råga på allt så har jag inga värktabletter kvar, så fram till jag proppar ner en ibumetin i min kropp kommer jag vara som en zombie.

Och dessutom är jag ensam och måste sköta allt ensam. En STOR nackdel att bo själv. Hunden ska ut, mat ska lagas, idag måste dammsugarn fram :( Blir tårögd när jag tänker på det!

Sitter iaf i min enormt stora t-shirt jag fick i sjukpresent. Tack! Den är jättemysig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0