Ursäkta min seghet

Men som bekant så funkar jag som så att när jag har väldigt mycket omkring mig så får jag mindre tid åt bloggen, bra för mig, tråkigt för mina läsare!

Kan göra en kort sammanfattning:

Torsdags
Underbar dag med massa sol. Träffar Emme och åker till Kungsmässan, shoppar lite, äter på Buffén och har det mysit.

Fredags
Stressdag med mathandling, systemet, hundhandling + hunden + mig själv på det. Blir iaf något bra av det när jag öppnar mitt goda vin. Får tjejbesök av först Emme, vi sitter och lyssnar på musik och tjötar och sedan kommer Isabelle och Lollo. Skittrevligt (tyvär lite kort)  och vi hinner tom med cha cha slide ;) Sedan tar vi vårat pick och pack och drar till min goding. Kul där med och efter ett tag bar det av till Valand. Det var väl sådär men ändå roligt!









Lördags
Bakfull som ett svin efter mycket vin, champagne och 2 timmars sömn. Åker hem tidigt och får sovit i knappt tre timmar innan det är dags att fixa sig igen. Nu ska det bära av mot Torslanda på en liten alla hjärtans dag-skaldjursbuffé. Räkor, vin, kräftor och annat gott slinker ner till massa prat och sällskapsspel. Spel som heter bezzerwizzer är då ingenting för mig och jag kände mig dum ett par gånger (jag kunde dem lättaste frågorna som ingen annan kunde, typ vad serla har för loggdjur eller vad kaninen heter som hjälper bambi på hal is. vem fan vet vad ica är förkortning på?) Mys med babe och en skön kväll.

Söndags
Är kvar i Torslanda till eftermiddagen, sen hem och stendäcka!

Måndags
Färgade håret och blev riktigt nöjd. Morsan tog topparna också så nu är det inget svinto längst ner iaf.

Igår
Strosade runt på Ikea på dagen. Sedan var det promenad med Nova, städa, diska och vika tvätt.  Anna kom på ett snabbt besök innan mitt hjärta skulle komma. Cigg och lite tjöt med henne och sedan var det dags för film. Tropical Thunder såg vi och den var la sådär, skrattade väl några gånger men jag var nog övertrött. Somnade tryggt med min snygging!

Idag
Lugnt under dagen och sedan ner till Ullared. Hittade lite fint. Bla en ny kökslampa som jag blev så nöjd med. Billiga snygga leggings. En väska. Trådlös mus (som jag inte fått igång) och annat smått och gott. Ska ta kort på köket imorgon och visa hur snyggt det blev!

By the way, Nova har blivit en i mängden och ylar när hon hör någon annan hund göra det på ex youtube ÄNTLIGEN :D och så måste jag sola. Nu är jag så trött så jag undrar varför jag ens är uppe.

God natt

Kommentarer
Postat av: EB

Jag tycker slutet var helt okej på All the boys love Mandy Lane..=) men bra kan jag inte säga att den var...

2009-02-19 @ 16:49:34
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0