Utmanad

Jag är utmanad av Emme (tror jag gjort denna redan men då får jag bara komma på 7 nya hehe)

REGLER:
  1. Länka till den om har utmanat dig.
  2. Berätta sju sanningar om dig själv.
  3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Meddela dem så att de vet att de har en utmaning att hämta.

Sju sanningar....

1. Jag är 159.9 cm

2. Jag dejtar någon som jag inte talar om för många vem det är

3. Jag har råkat fisa mitt på dansgolvet ute på krogen

4. Har haft ett one night stand

5. Längtar efter äktenskap och familj

6. Tycker att Il Divo är riktigt bra (opera)

7. Är avundsjuk på alla som har en pappa

Jag utmanar:

Linn

Frida

Ida

Emilia

Lina

Mickan

Jen


Kommentarer
Postat av: eb

Hahahahaha....jag garva ihjäl mig..



"Jag har råkat fisa mitt på dansgolvet ute på krogen"



Helt klart den bästa....

2009-02-08 @ 19:55:43
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0