YES :o)

*Atjooooo*

Min ena granne hade ipren :) yes yes yes! Nu kan jag bli en halvnormal människa igen.. Om bara febern släpper ska jag in i duschen, plågar mig inte med att stå där i värmen och gotta mig och sedan gå ur och förfrysa.

Vad roligt, nyss ploppade det ner en H&M HOME i brevinkastet. Ska snart roa mig att kolla all inredning. Lite komiskt bara sen jag flyttade till eget. Så fort det blir lite pengar över köper jag något till hemmet, kanske skulle jag ta och prioritera mig själv snart?!

Melina ringde även nyss och sa att jag börjar preliminärt på onsdag :) Oooh it's gonna be my lucky day!

Snorpussar till er

Kommentarer
Postat av: EB

Grattis till jobbet gumman, är jätte glad för din skull. Pussen

2009-02-25 @ 15:52:08
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0