En MYCKET bra onsdag

Åh vilken härlig onsdag jag hade :) Den började bra och slutade bra, någon gång där emellan blev det lite stressigt och en del väntan, men det gör inget!

Åkte in till stan för att möta upp en väldigt go person, vi skulle ta en kaffe och bara tjöta. Vi möttes upp vid 5 och gick till Franska Bageriet, mmm vilket gott kaffe dem hade där. Vi satt och tjötade och tjötade, kände väl ett tag att jag kanske sa för mycket men jag har fått bekräftat att så var inte fallet hehe ;) Det blev aldrig någon såndär jobbig pinsam tystnad, istället satt jag och skrattade stor del av tiden. Helt plötsligt var klockan 20 och vi blev helt chockade, vi hade alltså suttit där i 3 timmar och bara malt på. Riktigt mysit!

Sen skriver Linn meddelande att hon och Mia tänkte dra ut till stan och ta några öl på nåt billigt ställe. Perfect! Så jag promenerar en jävla bit och möter upp töserna. Vi går till chez och sätter oss på nedervåningen där det var riktigt mysit. Ingvar Rolfsberg eller vad han heter var där med haha, på chez?

Så jag hade en helt underbar onsdag och hoppas på att fredag blir lika bra :) (Om bara hunden kan sluta pipa nuuuu)

/SnyggJossi

Kommentarer
Postat av: Ida

E såååå glad för din skull prinsessan Jossi!! Du är verkligen värd alla diamanter i heeeela världen!! Älskar dig gumman!!

2009-01-29 @ 17:28:31
Postat av: Linn

Jag är så glad för din skull!!! hoppas ni har det trevligt i kväll... det var riktigt trevligt på Chez gött att gå till en pub i bland, me lite lagom hög musik så man kan sitta och tjöta. kram på dajj

2009-01-31 @ 00:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0