Goa grannar

Jag har nog världens goaste grannar (förutom att dem kan vara lite väl tjötiga ibland). Jag lånar ut mitt förråd till ett gammalt par, med glädje. Jag fyller ändå inte det så varför inte! Gubben i hushållet har börjat fylla det nu så idag kom damen in till mig, med pengar. Å herregud ni skulle vart med... Silket tjööööt hahaha. Jag vill inte ta emot pengar för dem gör så mycket för mig ändå. Å jävlar va sur hon blev, hon kastade den på mig och sa: Om du inte tar emot pengen kommer jag inte heja på dig! Haha så söt. Så efter ett tag var jag så illa tvungen, jag hjälpte henne om jag gjorde det sa hon!

Har fått färgat mitt hår idag me :) Finally, men det blev inte så mörkt som jag ville. Hade ju fan vit utväxt.

Å herregud är det någon som ser på 5:an idag? Alla dessa männsiskor med vårtor och bubblor på hela kroppen, och snabelnäsor. Å så klagar folk på små förhårdnader. Usch, kan inte titta på sånt äckligt.

Just det ja, drömde att vi tjejer från klassen åkte utomlands igen :) Fy vad dåligt jag mådde när jag vaknade upp i kalla, gråa och dystra sverige helt ensam. I drömmen var vi alla negerbruna och låg och glassade vid poolen hela tiden och hade det sjukt skönt! Å vad jag saknar Bulgarien med er alla...

På onsdag blir det kaffe i stan :D

Kommentarer
Postat av: EB

En resa med tjejerna skulle inte varit fel.

2009-01-27 @ 08:55:38
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Linn

fy faan vad äckligt det såg ut, fattar inte att folk kan få så på huden, nä men den ena var faan värst han hade jättte bubblor på hela kroppen, tom i hårbotten stack det ut superdunder stora vårtor. Hela armar och ben var täckta, ansikte. ja hela kroppen. Stackars mäniskor! och han me händerna och fötterna, det såg ut som grenar. En hade jättenäsan som hängde och dinglade, men en annan gade ett halvt ansikte som hängde och dinglade. fan va störda vi mäniskor e klagar på bagateller, tänk om man hade sett ut så... kram på dajj

2009-01-27 @ 12:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0