Maten

Nu står maten på spisen och jag har precis gjort färdigt kaklet :) Gud så snyggt det blev. Ska sätta in före och efterbilder senare ikväll. Jag var kanonnöjd med det silvriga också, men det kändes som att allt i hela lägenheten var vitt! Nu vill jag bara att alla ska se hur duktig jag varit haha :)

Måste bara säga en sak som hände igår: Nova har ju som bekant en linda på sitt ena ben (ner till tassen). Jag använer bomull och självhäftande lindor, så att hon inte får tryck på tassen. När jag gick med upp till Linn och vi hade suttit ett tag så märker jag att hundarna är väldigt tysta. Rex är en hund som äääääälskar närhet så han ligger alltid och slickar på Nova och slänger tassen på henne för han vill leka. Men, denna gången var dem två små jävla skitungar rent ut sagt. Då ligger alltså Rex och drar ut bomullen och käkar upp den, Nova den lille jäkeln är inte sämre hon, dem bitarna som Rex inte ätit ligger hon och suger på.... Normalt? Nej! I normala fall skulle Nova bli skitsur på Rex för att han drar i benet där hon har ont, men nej nej hon var väl överlycklig haha! Där ser man :)

Tack Ida för dina fina ord, nu blev jag ännu gladare än vad jag redan är! Jag lever fortfarande på gårdagen.

Men nu blir det mat!

Kommentarer
Postat av: Linn

he he he,ja dom e så för roliga:) Rex och Nova är så goa tillsammans så man smälter...kram

2009-01-31 @ 00:35:00
Postat av: mie

Sugen på ny bloggdesign? kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design-1.html

2009-01-31 @ 00:38:31
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Ida

Du kommer aldrig få höra ngt annat en uppmuntrande ord från mig stjärnan! Love

2009-02-05 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0