My lovely soffa

Ja då sitter jag här helt själv med endast en snarkande Nova som sällskap, självklart sover hon (så att jag ska vara ännu mer ensam haha). Tittar på King Kong men har fixat och donat med min design igen så jag har inte sett så mycket, väntar mest tills kong kommer :)

Tycker ni om det svarta? Eller är det för kalt?

Jo denna kvällen blev väldigt tråkig men jag har bara mig själv att skylla. Först får jag ett trevligt erbjudande av en väldigt go person, att jag jättegärna fick komma och ta med mig Nova om jag ville. Men det skulle vara en pokerkväll senare och Nova är lite ur funktion för tillfället så det får bli en annan gång. Sen har mina kära vänner Frida och Emme pratat om att dem ska festa och då skulle vi först hem till Frida och sen ut på stan. Eftersom jag var ute igår kände jag inte riktigt för krogen och jag är verkligen seg. Sen ringer Daniel, han är på väg hem från Falkenberg och frågar om han ska hämta upp mig på vägen. Han skulle hem till sin goa kusin Carro och öla lite och sen kanske krogen. Men jag fick en tidspress på 30 minuter och sen hade jag haft svårt att komma hem. Och sist men inte minst Karolina här i Balltorp som frågar om fröken vill ha lite te? Ja så mysit tänkte jag och efter att jag vart ute med Nova tänkte jag om, soffan hägrade och såg väldigt mysig ut.

Visst är det typiskt? 4 riktigt roliga alternativ på en och samma kväll och självklart innan jag fått pengar. Annars hade jag nog kunnat gjort allt av detta!

Tyvär kom aldrig kameran med igår så jag har inga roliga bilder att visa :( Men även det får bli en annan gång!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Jättefin design på bloggen, :)

2009-01-26 @ 13:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0