På första plats

Mina favvosar i Top Model kom först igen. Evelyn först och Lauren tvåa :) Älskar sånt haha...

Ser ni att jag gjort en ny design? HELT SJÄLV! Jag är så stolt. Testade mest med färger men nu har jag lite mer kläm på det. Någon gång kommer det komma en ruggigt snygg desing :)

Tror ni inte jag blev förbannad igår? Pineapple Express stod på listan och då är självklart filmen 709 mib och skivan är 700. Den brukar ju acceptera 2-3 större men fan inte 9. Jaja jag får väl se den från datorn då, 15' skärm och bajsljud, men sånt är livet!

Gud vad pratig jag har blivit haha. Känns inte som att någon annan får en syl i vädret. Och värst är det om jag vart helt ensam en dag och inte träffat någon. Skönt att få ur sig massa skit iaf.

kram

Kommentarer
Postat av: Paula

Åååh jättesnygg design!! Duktig du är :D

2009-01-16 @ 19:21:50
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0