Partyjossi

Igår var partyJossi på G :) Mickan och Ida kom hem till mig och där korkades vinet upp. Innan vi gick kom natta förbi med bomull, självhäftande bandage och termometerskydd. Nova har antagligen råkat ut för samma skit som för exakt ett år sen, nämligen fått en spricka i ett ben i tassen. Förra året gjordes inte så mycket och jag tror det var penecilinen som hjälpte. Ska försöka få tag på samma veterinär för jag har fan inte råd att lägga ut så mycket pengar det gick på sist när jag ändå vet vad det är (hon har exakt samma symtom). Så vi lindade tassen och tog tempen och det visade ingen feber som tur var. Med det vi lindat går hon jättebra så jag får hoppas hoppas på att det läker ihop sig.

Sen gick vi till Patto på en liten hemmafest men efter samtal med Jimmy så kan vi inte bärga oss och åker in till stan. Till Bryggeriet, denna gången var det inte så pinsamt som sist. Det var bra musik från att vi kom till hemgång och bra folk! Det var ett jäkla dansande och jag dansade med en going ;) Som dessutom gjorde mig på ett väldigt gott humör, så söt!

Och för er som inte redan visste om dem vackra bilderna när R sitter och hånglar med en brud så kan jag ju säga att jag är rätt överlägsen honom mohaha. Ursäkta mig men fy fan vilken liten f*tta han är, det är ju sorgligt!

Jag och Mickan åkte iaf hem, ville hem till Nova och att vakna upp som ett ras hos någon annan är inget jag föredrar. Eller jo, ibland kanske ;) men då får det vara hos någon helt okänd vän! Men jag fick ett riktigt bra avslut på kvällen iaf. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0