Roliga fredag

I fredags hade jag en riktigt skojig kväll. Skulle egentligen vart med Mickan men hon fick annat för sig så jag åkte ner till Mia och Cicci i Bifrost helt själv. Satt där och tjötade och hade det allmänt trevligt. Då ringer broder tuck och Daniel hela tiden och är på partyhumör och ska ut på stan. Jag och Mia ville inte vara sämre så dem hämtade upp oss i en taxi och så drog vi in.

Gick först till Bryggeriet där det var 16 åringar på hela stället, och så har dem mage att fråga mig om leg :S Det var skoj till en början men sen började alla knö alldeles för mycket så Jossi fick lite panik. Sen gick vi till Hard Rock och det var heeeeelt tomt där, nästan pinsamt. Dumma dumma vakter som inte meddelade oss det innan. Efter lite alkohol och dans drog alla så det var bara jag och Jimmy kvar. När vi står på avenyn så kommer mamma traskandes hahaha, blev så jäkla chockad. Hon hade vart ute me, men jag trodde inte hon skulle vara vaken halv tre ;) Så jag och Jimmy gick till Valand och där började det roliga :) Fransson och Jonas kom och joinade oss också men jag hade verkligen skitskoj. Mycket ögongodis MASSA gamla bekanta från högstadiet och andra man känt. Dansade jättemycket och bara hade det gott! Slutet på allt var det bästa men eftersom jag stod med bror får det lite konsekvenser "om inte din bror varit med....." "jag vågar inte för din bror....." "blir väl nedslagen av din bror....." etc. så brukar det låta! Men det är värt det, så skoj som vi alltid har!

Mötte även en annan människa som fick stor betydelse, det var riktigt skönt att bara få stå och snacka skiiiiit haha.. Gud va bra jag mådde efter det sen :) Nu hoppas jag även att det framförs.

Kommentarer
Postat av: Frida

Härlig fredag gossi

2009-01-18 @ 14:21:46
URL: http://friday88.blogg.se/
Postat av: Paula

SVAR: Ja, det är en sån halti-sele. Som man fäster fram på halsbandet och går ner under frambenen.. hörde idag att dom skaver nåt jävulskt om hunden drar :( Inte så bra isf.. får fortsätta träna på nosgrimman.. Jag klarar ju henne, men har en som gärna passar hunden om jag ska iväg, och hon orkar inte hålla henne (hon har haft dvärgpudel.. lite skillnad i kraft haha) så isf måste jag ha nåt som gör att hon klarar att hålla henne även om det kommer en annan hund.. eller katt..... eller hon behöver bajsa, eller vafan hon kan kasta sig åt sidan för. ;)

Kram

2009-01-18 @ 18:35:00
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: EB

Tråkigt igen det som har hänt lilla Selma.

Men angående filmen The girl next door, så måste du bara se den. Så jävla hemsk...Inte läskig, så du vågar nog se den själv. Puss

2009-01-20 @ 21:34:39
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0