Säljare

Känner mig som en riktig säljare. Snälla Alex har satt ut lappar i A och B huset på pedagogen där alla böcker jag säljer står med. Precis när hon satt lappen ringer en tjej och vill köpa tre böcker, det kan inte komma mer lägligt så ingen blev lyckligare än mig :) Rusade in till stan och blev några hundralappar rikare. Den tjejen måste vart överlycklig så mycket jag dragit ner på priset, dumt egentligen men man får inte sålt det annars. Hoppas nu på att bli av med alla, hon kanske skulle köpa ett set till *hoppas hoppas*

Och Novas tass har svullnat på igen :( Jag som var så lycklig över att jag vart en sån duktig hemmadoktor. Men hundar är luriga varelser och ljuger om deras tillstånd. Hon var inte svullen, haltade inget och var kanonpigg. Okej hon får följa med på en promenad då, med linda och allt på. När vi är ute känner jag att hon kan få springa lös.. Men hunden får cp ryck och springer runt som en tok. Och innan jag hunnit koppla henne har självklart hon ansträngt sig på tok för mycket. Så från det att vi kom hem svullnade den upp igen. Om det är en spricka så läcker det av sig självt men jag måste vara stenhård och inte tillåta mig att få dåligt samvete att hon måste ut och springa. Vill inte att det ska sluta hos veterinären med massa onödiga preparat. Lindorna är slut så jag skulle köpa nya, apoteket i mölndal hade inga, nä då går jag väl till zoo då..... 59 jävla spänn tog dem för en liten rulle, sjukt jävla ocker. Så jag ringde hööks där dem tog 15: - lite skillnad va ;) Så nu blir det till att linda, linda och åter igen linda!

Snart blir det kalas hos mor för jinko (morfar) han fyllde 65 igår. Och senare ska jag byta ut klistermärkena på kaklet igen, denna gången blir det svart med mönster... Oooh can't wait!

Längtar tills imon :D

Kommentarer
Postat av: linn

man får dåligt samvete när hunden inte får springa, man måste vara hård emot sig själv, men det är jobbigt. man tycker så synd om hunden när dom e så aktiva varje dag annars, Förstår dig... kommer i håg när rambo käkade pencilin i 14dgr, och inget spring på den tiden. fan det var skitjobbigt. ha det så super trevligt i mon:) kram

2009-01-27 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0