Söndag

Söndag och jättegott väder. Rena lyxen att det var sol förut :) Skulle tagit en härlig söndagspromenad egentligen men det blev inte så. Det är det där med förväntningar, jag är en sån person som ALLTID får skyhöga förväntningar, men det enda som slår tillbaka är besvikelse. Denna gången har jag inga förväntningar och voìla, inte besviken :)

Jag tror det gjort dunder att linda novas tass. När hon har lindan på haltar hon inte alls mycket, när vi är ute haltar hon ingenting. När jag bytte det såg det ut som att det var mindre svullet. Så hon ska få ha det ett tag nu så hoppas jag att det går över. Så himlans typiskt, nu när vi är ute och promenerar så mycket, det får bli utan henne. Och hur ska jag säga till min hund: "Nej Nova, du får inte följa med mamma ut på en härlig lååååångpromenad, men istället så får du gå ut ett par 10 minutare om dagen, för att även om du inte haltar hela tiden så har du ändå skadat dig!" haha lätt :)

Titta på dem här goa bilderna, riesen är allt för sköna vovvar...

  






Take care fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0