Top Model

Ååh jag blir så glad. Två av mina tre favoriter kom först (en blev ju då självklart 2:a) i dagens avsnitt av Top Model. Ville bara säga det haha!

Kollar OTH nu och det vankas kärlek på hög nivå. Gud vad jag hade önskat att jag var kär. Den känslan är underbar när man träffas i början och är supernervös och det riktigt lyser om den man träffar. Alla telefonsamtal och sms och alla fula miner man gör när man får dem haha.. Om han ringer och man är med en kompis tex. då låter det "oooooh my god han ringer, shit, haha, gud jag vågar inte svara" - till slut svarar man "Hallåå (med en lugn mörk röst)"

;)

Kommentarer
Postat av: lina

ja men självklart=) kan vi inte göra de nån helg snart?

på denna sidan står precis hur du gör =) jätte lätt=)



http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html =)

2009-01-14 @ 01:54:48
URL: http://ladylala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0