Tråkiga jag

Jag vet gott folk. Jag är ruggigt tråkig som inte skriver här så mycket längre. Tycker inte det känns roligt, vågar ju ändå inte skriva exakt vad jag vill. Jag kan skriva mycket men många saker håller jag nog för mig själv.

Nytt år och nya möjligheter, en jävla klyscha som jag ska försöka leva efter. Om man ser till KBT (kognitiv beteende terapi) så ska man inte blicka bakåt, man lever i nuet och lite i framtiden. Jag ska satsa på mig i vilket fall, och BARA mig. Jag skiter i dem som inte ger mig nåt och denna gången är det verkligen så. Det kan vara en del "mycket snack och liten verkstad", tomma ord. Men icke sa nicke denna gången. Jag ska sluta upp med alla dumheter att bry mig vad någon annan tycker. Jag ska inte ens bry mig så att jag säger att jag inte bryr mig - förstår ni? Haha så komplicerat det lät. Nej vill jag fnaska på rosenlund så gör jag det, åsikt på det? Då åker handen fram med en såndär bimbogest.

Ååh jag tror jag har lite planer för the future, dock har jag inte så stora mål än och det måste jag ha för annars fullföljer jag ingenting. Jag har iaf börjat fundera på en utbildning som jag tror kan passa, jag måste utbilda mig för jag hittar fan inget jobb då jag inte har dem meriterna som önskas. Man kan inte jobba i en vikariepol i hela sitt liv heller. Så utbildning är nummer ett. Om jag bestämmer mig och kommer in så byter jag kanske lya med Jimmy, mycket billigare. Om tiden räcker så sätter jag upp mig på kö till en helt fantastisk boxerkennel och köper en liten pupp. Det är min dröm och hur jobbigt det än kommer bli så ska jag ha en. Nu är det sluttänkt!

Har jag riktig tur så flyttar Mickan in här och då slipper jag byta lägenhet :) Gud va jag vill att hon ska flytta in hit. Sällskap!

Ikväll hoppas jag på ölmys :)

By the way, jag var het som få på nyår ;)







Några pics iaf.


Kommentarer
Postat av: Paula

Hallååååå vet du hur länge jag väntat på att få läsa om din o Linns polis-resa som du utlovade förra året!!! Fatta, sen FÖRRA ÅRET har jag väntat! Så masa dig till tagnentbordet och skriv ;) Paula nyfiken ju! :D Låter inte som nåt ni skulle råka ut för direkt ;)

Hoppas allt är bra annars, vad är det för utbildning du funderar på?

Kram kram

2009-01-10 @ 02:19:54
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0