Vi människor är som djur

Klockan är inte så mycket men ändå har jag hunnit med en del. Tog en långpromenad uppe vid golfbanan och det var så underbart att se Nova få sånna cp-ryck trots att hon är så skendräktig nu, hon var så lycklig att det var sjukt. Tittade lurigt på mig flera gånger och hoppade rakt emot mig "nu leeeeeeeker viiiiii" haha :)

Chocken efter Selma har lagt sig. Det går ju snabbt eftersom hon var så sjuk och gav upp själv. Men jag har fortfarande lite svårt att berätta hur allt gick till för andra, då börjar det vattnas lite i ögonen. Det är bara för jag tänker på hur liten och oskyldig hon var!

Jag måste tipsa om min älsklingsbloggare Jennifer blogg.nattstad.se/jen_ hon är så jävla grym på att blogga och kör verkligen sitt egna race. Sånna som henne vill jag ha mer av! Nu för tiden skriver hon inte lika långt och innehållsrikt som innan men hon är verkligen värd att läsa. Riktigt grym tjej!

Tog lite Januaribilder idag men jag fixar det sen. Nu ska jag nämligen ringa Natta och skvallra lite och sen ska jag dammsuga och sen är det dags att värma på maten!

Jag har en HEMLIS!

Puss å kräm

Kommentarer
Postat av: Frida

What a fuck? Hångla med en annan brud på facebook? Det måste jag se! Han e ju verkligen dum i huvudet! Jag va inne igår och spanade på hans sida och såg att någon annan brud oxå tycker han e dum i huvudet, haha! :) KYSS babe!

2009-01-22 @ 18:06:01
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0