Wonderful

En helt grym fredag för tredje (fredagen) gången i rad. Var först inne i stan hemma hos en underbar människa där det var en "inflyttnings-afterwork", skitskoj och massa roliga människor. Mia var med mig och innan vi drog ut sjöng vi karaoke ett bra tag! Jag av alla människor haha, sånt gör ju jag bara med mina allra närmaste ;) Men det var full rulle med massa god mat och bål. Fick många komplimanger som jag blev väldigt glad av, känns alltid lite speciellt när man får höra fina saker av främlingar.

Lite innan tolv bar det av mot Valand, fy fan vilken lyx att bo i stan och bara promenera vart man än vill. Vi blev ett par stycken som gick in VIP haha och väl inne var det gryyyyyyymt! Vi dansade hela tiden och musiken var skitbra. Sen kom Jimmy, Daniel och Mike också! Jag har många personer att tacka för en skitkul fredag :) Inget gick snett och jag är GLAD!

Tyvär så dog kameran precis när den åkte fram, men jag kanske kan få fram några bilder!

Puss på DIG ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0