Hand and nail

Jag har världens snyggaste naturliga naglar. Hade någon haft så snygga naglar som jag har nu hade jag ryckt tag i närmsta sax och klippt av dem, eller putt in bruden i väggen och hoppats på att dem hade knäckts av. SÅ snygga är mina! Hemmagjorda är dem också, så inget akryl hit och dit. Tyvär förstör ett stort fett blåmärke som slingrar sig runt hela min tumme, det ser ut som jag har kletat in körsbär. Ont gör det med vill jag lova.

Regn, grått och kallt. Blir man förvånad? Eeh nej. Tyvär har jag en hund som måste ut, åh vad jag hade önskat att det hade funnits en hundlåda, för motion skiter vi i, idag iaf.

Nej nu skiter jag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0