I'm alive, thank God!

Nu lever jag igen, tror jag. Igår var jag alltså död fram till ca 7 på kvällen men det var fan inte mycket till liv jag hade i min kropp efter det heller. Och nu kommer jag till en fråga som gör mig så förbannad. Den som säger att migrän är en fejksjukdom, att man är hypokondriker och sån skit kan ju ta sitt arsle och komma hem till mig. För jag lovar, säg det framför mig och mitt nylle sitter inprintat i ditt. Igår hade jag alltså ett migränanfall som varade från morgonen till kvällen, i nästan tolv timmar hade jag ådror som stod ut vid tinningarna, knallröda ögon och var yr som om jag hade druckit en flaska virre. Tillslut blev det för mycket så jag fick krama om toan ett par gånger, pga det fick jag nåt jävla sår bakom näsan och var svullen i halsen så jag kände mig som en jävla vampyr. Jag kan säga att det var tur att Ida kom hem och drog för allt som har med ljus och ljud att göra, och det var tur att mamma hade Nova.

Fredagen var en riktigt rolig dag och om jag har riktig tur kan en "kontakt" jag träffade hjälpa mig med en hujedans massa saker. Men fyllan för inte bara med sig bra grejer, vafan ska man bli så vänlig för? (Nu tror jag en del skakar på huvudet och tänker, eeeeh vänlig) Jag menar allt dumt folk man träffar och säger. Nej usch det ger mig ångest att bara tänka på det..

Nu ska jag fixa bort resten av mitt likutseende så jag kommer ut i solen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0