Jävla vin-alkis

Denna veckan (hmm) har jag varit en glamourös vin-alkis, om man nu är så glamourös? Det är något som hänt med mänskligheten, min mänsklighet. På en vecka har jag haft två underbara tjejer här som suttit på samma plats och sagt exakt samma saker, olika dagar och med olika färg på vinet. Hur underbart är inte det? Min säng har aldrig varit så nöjd som nu, med så vackra damer som fumlar runt bland lakanen. Lika nöjd är jag, dock är jag förtjust i karlar och inte damer men det får duga sålänge. Sedan har ju jag en stationär dam som jag är van att sova brevid, så du kan väl pallra hem ditt mini-arsle nu?

Det är nåt speciellt med oss flickor. Vi älskar att prata kroppsdelar såsom penisar, vaginor, tuttar etc. Så igår kom vi på en briljant tutt-idé, men jag ska kolla med min kombo först så att det godkäns. Det är väl så man gör när man bor med någon? Min svarta bitch verkar ju inte bry sig ändå, hon ligger bara i sin säng och tror hon har bebisar trots att jag gång på gång talar om för henne att hon har en störning och att det inte finns några jävla bebisar. 

Rödvinseffekten trädde inte fram så starkt igår och tur var väl det.

Jag vill bli rockstjärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0