Uppdatering

As you can see så har jag tröttnat lite på detta med bloggande till en del personers stora förtret. Resan till gran canaria, OH MY. Jag var med om några av mitt livs bästa dagar, jag har aldrig upplevt så mycket romantik, humor, galenskap, partymode, solbrända heta kroppar och kärlek. Detta har jag min familj att tacka för men dem stod inte för romantiken, det gör en norsk sjöman. Jag var med om sådär snuskit mycket romantik, sådant som man ser på film. Månskenspromenader nere på stranden där man hörde havsbruset och vågorna, miljarder stjärnor på himmlen och två stora knallblåa ögon och ett underbart leende framför mig. Underbara ord och beröringar. Kommer aldrig glömma den fantastiska känslan jag hade i hela min kropp och den lyckan jag kände, trodde faktiskt det var omöjligt, det är så man mår illa va? ;)

That's it för den här gången. 

Kommentarer
Postat av: Friday

I am sooo happy for you honey!



Tack för senast by the way! Saknar dig redan! Puss

2009-07-17 @ 01:36:46
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0