ung och dum

Jaha och idag är man kärleksfull helt plötsligt. Vet inte om det är bra eller dåligt men jag saknar min sjöman något djävulskt just nu. Att han är någonstans vid Englands kust(er) gör inte det hela bättre, eller att det är sjukt långt kvar innan han kommer instapplandes genom min dörr med mötley crüe t-shirt, jeans och sneakers - lagom rufsig i håret med trött blick och ett litet skevt leende samt en stor jävla resväska som om han skulle flytta in här och nu. Nej här ska det väntas och väntas och väntas. Egentligen är det väl ett gott men att sakna någon? I synnerhet om det är ömsesidigt. Då kanske det inte är så käckt att vara 21 år (snart) och förtjust i en norsk sjöman, men jag trivs med distans... Än så länge iaf.

I övrigt har jag spenderat dagen med att vara som en jävla gnällig morsa. Vem fan blir inte det när diskberget stiger? Dessutom har jag legat och läst i flera timmar och käkat glass, jag som egentligen inte ens gillar glass. Jag skyller på allt annat än mig själv. Det är detta jag kallar min semester. Mitt allvar börjar inte än så jag utnyttjar situationen ett litet tag till, why not liksom?

Oj vilken bra låtlista jag hade kunnat ge er nu, en med riktigt fina kärleksrockballader men det är så mycket fjanterier bland många av er och ni uppskattar inte riktig musik, tyvär. Men jag ska vara riktigt snäll mot de andra som faktiskt har något innanför pannbenet:

Cheap trick - the flame
mötley crüe - yo're all i need
def leppard - love bites
him - gone with the sin
whitesnake - is this love
johnny cash - hurt
u2 - unchained melody
erik hassle - hurtfull
avantasia - farewell
john denver - annies song
rolf wikström - sofias sång
kim larsen - this is my life
michael jackson - give in to me
lita ford & ozzy osbourne - close my eyes forever
kansas - dust in the wind
cinderella - nobody's fool
hinder - better than me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0