Knock you down

You can't quit until you try
Så många gånger jag velat ge upp, men jag står fortfarande på benen
You can't live until you die
Som ett sjukt litet barn har jag varit nära många gånger
You can't learn to tell the truth until you learn to lie
Bara att acceptera, det sker varje dag
You can't breathe until you shoke
Den här meningen skär in i hela mitt hjärta
You gotta laugh when you're the joke
Lär dig leva med det

Just open youre eyes and see that life is beautiful
Något jag har lite svårt för ibland. Men jag vet, jag vet
Will you swear on you're life that no one will cry at my funeral
Endast glädjetårar från min tid bland alla mina älskade

Sixx:A.M. - Life is beautiful



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0