Bahía Feliz

Inatt/morgon sticker vi till flygplatsen och styr kosan mot kanarieöarna, en vecka är vi borta. Alldeles för kort enligt mig men det får duga ändå ;) Börja känna resfeber nu, paniken börjar krypa ur mina ådror "nervös inför flygningen, har jag packat allt, glömt passet, pengarna lalalala" men jag har la vart med förr och har aldrig glömt något. Nu är ju ändå morsan med och hon får hålla koll på läget, sånt som mödrar är till för :)

Under en vecka ska jag ligga på stranden eller vid poolen. Leka delfin/sjöjungfru *hmm, säl/valross* som en liten unge, vara lullig från morgon till natt, sola som en jävla tok och bräka alla andra, äta så mycket aioli att jag kommer stinka vitlök en vecka efter jag kommit hem, prova nya drinkar, röka färgglada cigg med guldfilter, göra bort mig inför spanjorer, ta miljarder vackra kort, äta äta äta, och bara vara snygg snäll och singel :)

By the way kommer jag bara ha med mig comviqtelefonen just in case.

Ni får gärna hata mig, det hade jag med gjort! Hörs och syns om en vecka igen. Adios amigos

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0