Ge mig mer

Är inne i en bloggtorka igen. Det ger mig inget, tycker det är tråkigt och känns som ett måste. Då är det meningslöst. Tror det är blogg.se som är trist, man ser ju inget från någon annan om man inte kan adressen, men när jag bloggade på aftonbladet tyckte jag att det var för rörigt. Å herre jesus hur ska jag ha det? ;)

Om en vecka åker vi till kanarieöarna. Ska bli så underbart att få vila upp sig, svina, sola, bada och lyxa till det. Släppa alla tankar man går och bär på, lätta på hjärtat som varit tungt ett litet tag, känna sig som en drottning i ett paradis (okej det är inte bahamas vi pratar om men kan lådsas iaf). Utomlands försvinner allt på nåt konstigt sätt, tyvär kommer det igen tusenfaldigt när fötterna landat i sverige igen, men det är det värt. Idag shoppade jag 4 par shorts och en bikini, fy helvete vad nöjd jag är. Har kvar lite linnen, klänningar, flip-flops och solbrillor!

Trivs med min lilla familj, är så glad att katt/hund går så bra ihop och faktiskt blivit polare.

Jag hade även en riktigt underbar helg. Hoppas på fler sådana. (Ni ska få lite bilder från uteserveringskvällen nån dag)

Det var allt för nu. Bye

Kommentarer
Postat av: Paula

SVAR: Nej, jag är självklart också emot att förbjuda raser.. men många är så hetsiga mot kamphundar, för att dom behandlas illa av vissa idioter.. därför ville jag jämföra med vinthundarnas öde.

Jättetragiskt att hundar behandlas så här öht.. hur får man stopp på det? :(

Hoppas allt är bra!

Kram

2009-06-03 @ 06:15:27
URL: http://www.paulas.sajt.org
Postat av: J.

Vi sätter skottpengar på hela bunten :) Nä usch det är samma med alla gäss, hästar mm. Fy fan vilken sjuk verklighet vi lever i. Jadå allt är fint, längtar efter resan som en tok bara ;) Lite nervös också för Ida ska passa vurten en hel vecka för första gången hjääälp men Linn finns om nåt skulle hända! Allt bra med er? Kraaaam

2009-06-03 @ 19:28:35
URL: http://jossigossi.blogg.se/
Postat av: Paula

Jodå det är bara bra här! Fan va gött att åka utomlands. Slappna av med Novurt, det kommer gå bra, jag vet hur man är, så orolig för sin knäpp-hund ;) Men Linn finns ju där om det är nåt! :)

Skönt att ha henne som backup.

Ha det toppen, kramar från Diza Paula o besökaren Messiah :)

2009-06-04 @ 06:49:41
URL: http://www.paulas.sajt.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0