Avslöjar

För er som är lite nyfikna kan jag avslöja att företaget heter New Time. Vem vet, jag kanske har hittat mitt kall här nu? Känns som att detta verkligen är min typ av jobb och att det även finns jämnåriga människor som håller ihop jättebra är kanon. Jag ska ändå söka in till några utbildningar, mest för skoj skull men det känns som att jag ska göra det.

Om jag hade pengar lalalalalala - då skulle jag gått och gjort mig en manikyr. Har fått världens erbjudande som man egentligen är dum i huvudet om man inte tar. Det hade vart sån jävla go vardagslyx att bara få sätta sig och bli ompysslad på en salong. Precis som när jag hade min frisör hos Panache. Den ena gången fick jag mina bryn både plockade och färgade, en annan gång fick jag handmassage samtidigt som frisören klippte mig. Sånt mår man så bra av! Nä ska nog ringa Nina som hon heter och kolla vad hon tar för vanlig manikyr (och rabatten är gooo) och pallra mig dit.

Hoppas det blir lika fint väder imorgon också.

Jag följer min systers råd och läser Monia Plosjö's blogg. Gör ni det också vettja! Gillar henne skarpt och att hon har en riktigt gullig unge som hon alltid sätter in bilder på är en bonus!



Kommentarer
Postat av: Linn

Halloj, hoppas det har gått bra i dag på jobbet... kom nyss in har gått runt golfbanan me rexen, å jävlar vad varmt det var i solen, när man powerwalkar... höres sen kram

2009-03-05 @ 13:49:22
Postat av: m

Okej, låter flashigt :P. Vad är det för typ av företag då, vad pysslas det med?



Tur det, stackarn..



Om det är, men mindre kul att kliva upp kl 05:15 imorn :/. Skorna, dom är ju så billiga att dom håller rimligt länge. Men klackar man om och inte använder dom jääämt som jag ahr en förmåga att göra så kan man nog ha dom ett ganska bra tag :).

2009-03-05 @ 13:58:31
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0