Beslut

"Jag gillar tanken på att månen finns kvar även när jag inte tittar på den"
-Albert Einstein

Efter en del övervägande beslut kom jag fram till ett, eller vi kanske jag ska säga. Livet är för kort för att sitta hemma som en ensam bitterfitta så vi kör på som vanligt! Och just nu känns det riktigt bra, all press har släppt och nu kanske vi kan visa våra "riktiga" jag. Kändes skönt att få prata ut, vi är ju ett bra team du och jag ;)

Men nu har jag ett problem. Har levt över mina tillgångar under två dagar. Igår blev det ikea och idag blev det skor. Skor var verkligen ett måste, dem två enda jag kunnat använda är totalt förstörda. Mina fina älskade kängor svek mig för ett tag sedan genom att hela sulan lossade. Dem andra stövlarna är det hål under sulan på tre ställen, så om det regnar blir jag både pissevåt och får gå på grus. Det ligger alltså stenar i sulan i den ena skon. Så ni förstår nog varför jag behövde nya!

MEN FY FAN VAD FATTIG JAG ÄR NU. Kollade kontot och höll på att få en hjärtattack. Så det får bli att hålla sig hemma dem närmaste helgerna! Får väl åka och besöka avlägsna släktingar så jag kommer på andra tankar haha! "Faster Lena, bjussar du på käk eller ;)" (hon bor i alingsås).

Jag är nöjd trots allt. Igår träffade jag först Anna, det var hon som var med mig. Sen kom Frida hit och idag har jag vart med Ida :) Kära vänner vad jag tycker om er! (haha snacka om att ni har gammaldags namn, jag ser tre småländska bonnjäntor framför mig)



(Jag har ställt i vinflaskor om ni undrar om dem ser lite skeva ut, men visst är dem snygga)


Kommentarer
Postat av: LINN

Snygga skor, får kolla på dom sen när jag kommer hem till dig, Ja jag vill prova den keson med pärynää (päron:)) den med annanas var inte god:(

2009-03-03 @ 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0