En ny dag helt enkelt

Dagen har hittils gått bra. Kom upp förvånadsvärt lätt i morse men det var nog bara spel för galleriet, redan på bussen till tåget höll jag på att slockna flera gånger, för jag hade otur i turen, jag fick sitta ner hela tiden :)

Vi grejade mer på mitt kontor och nu ska brötet ut därifrån, vi kom på en dusch som inte används. Fan va snyggt det kommer bli, ställde ordning ett stort och ett litet bord mot varandra, så nu är det verkligen ett kontorsbord! Ska bli skönt att ha mitt egna "krypin" så jag slipper stå och klänga på någon annan om det inte finns något att göra. Jag trivs fortfarande väldigt bra och jag tycker inte ens att det är jobbigt att gå upp på morgonen (okej liiiiite) så jag hoppas det blir bättre och bättre.

Tog mig en långrunda med Nova och hujeda mig va smutsig hon blev. Går ju knappt att gå i skogen för de e så jävla sketet. Men nu är hon nybadad iaf och luktar gott!







"Jag har sett lyckan. Jag såg den passera, längst bort vid horisonten i en rasande fart"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0