Full frys...

...Med Stefan och Krister! Nej jag skojar bara, däremot har jag en full kyl :) Ååh det finns verkligen inget bättre än när man har allt :) Sen ska det ju fyllas på hela hela hela tiden men just när man vart och handlat är känslan underbar.

Idag har det blivit två långpromenader, häääärligt säger jag bara. Jag var lite tveksam till den andra men då har jag ju Linn som tjötar på mig och jag är glad att jag gick med, det var riktigt gott.. Bara för det ska jag äta godis ikväll till Greys Anatomy haha..

Och vet ni mer? Jag är ledig imon, yeees! Hade fått dåndimpen av att inte få några arbetsuppgifter som idag när jag bara stod och hängde på mässan.

Jo och sen ville jag bara säga att väggarna är inte klara än och jag har inte rätt lampa så hallen är inte riktigt färdig än.. Visst var det roliga före - efter bilder?!

Kommentarer
Postat av: ml

ja det tyckets mycket om ;).

2009-03-12 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0