Helgmys

Detta är en riktigt skön helg. Min halva jobbvecka har varit bättre än bra och jag stormtrivs. Jag kan ju säga som såhär med, jag fick mitt egna lilla kontor igår :) Jättefint (tänker fan skaffa samma golv hem till mig) och alldeles perfekt för mig. Självklart är jag inte på toppen än så det står en del bråte där då det är deras "förråd" för tillfället. Men jag fick mitt lilla datorbord utan dator än så länge, det fixas nästa vecka. Jag blev helt rörd haha. Fattade inte att det var mitt kontor dem pratade om på morgonmötet "fixar ni kontoret sen då?" - shit tänkte jag, har jag städat så kasst.... Men så var det ju inte! Nu vill jag bara lära mig det jag ska kunna hittils så jag kommer in i det lite. Satt och printade ut lite lieds igår iaf (fråga mig inte vad det är, intresseanmälningar till företaget eller nåt sånt). Och jag ska inhandla lite varor tills på måndag.

Sen lagade jag lite tacos och fick besök av Ida som snyltade en wrap och sedan la jag mig och vilade en stund. Sedan var det solariet, det är så fruktansvärt avkopplande att lägga sig där.. Och sen skulle jag hem till B på vin (och sprit) och laxmiddag, yummy! Vi hade det skitskoj, men jag var väl lite väl slapp kanske haha, kände att jag var lite väl uppklädd utan att vara på sånt humör. Så jag lånade en stor led zeppelin t-shirt istället som jag satt med resten av kvällen ;) Och imorse myste vi till det med frukost på franska bageriet, inte varje dag man äter en sådan frukost.

Sitter hos mamma nu och väntar på pizza och sen ikväll ska jag först hem till Lollo med tjejerna och sedan till Jimmy och mitt gang.

"Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig"

Måste bara säga, Razmus är så söt i sitt fina rocklinne han fick av B. Passade honom perfekt.

Hur har ni det idag? Något roligt som händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0