Jag är dålig

Ni måste ursäkta mig att jag varit så fruktansvärt dålig på att skriva. Jag ska hypokondrikergnälla för er och meddela att jag inte ens kan sätta mig vid datorn utan att det gör sjukt ont i min axel, vet inte vad som hänt och givetvis är det min högra. Så datorskrivande ligger långt borta från mig nu. Sen har jag haft ont i magen, känns som magkatarren är påväg tillbaka men jag har fått mitt botemedel mot det. Och sen är det en annan olycklig sak som hänt nu som jag tyvär inte kan meddela förren jag vet mer.

Men jag har en plan B och plan C som känns bra båda två :)

Ikväll blir det middag hos mig och B kommer på besök. Ska bli gött att vara på hemmaplan för en gång skull. Vad ska ni göra i helgen? Nu krampar det i axeln min och jag klarade inte ens att skriva som en mongolid, jag vägrar att endast skriva med min vänster!

GRATTIS ÄLSKADE BARNDOMSVÄN NATTA SOM FYLLER 21 IDAG. DU FÖRGYLLER MITT LIV MED DIN NÄRVARO. HIPP HIPP HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0