Jag är duktig

Det har faktiskt vart en tråkig dag at work, fanns inte så mycket att göra. Jag var så flitig igår att jag inte lämnade kvar så mycket. Däremot flyttade jag över all skit från mitt kontor in till en dusch som inte används så nu är det såååå fint :) Och helt själv gjorde jag det.. Tyvär känns det i ryggen nu vill jag lova!

Har fått en matta av mamma med, eller tills hon behöver den. Den  blev så snygg i köket under bordet, precis vad jag behövde. Nystädat är det också!

Trött är jag med, har svårt att varva ner när jag kommer hem, får lära mig det. Kan inte vara sunt att hålla på i 210 hela dagarna.

Ikväll börjar Kattis & company, får se om det är nåt att ha. Och sen är det självklart desperata :)

Heppåer

Kommentarer
Postat av: Math

Hoho, vad hände med lgh-bilderna? (A)

2009-03-10 @ 22:26:55
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0