Känner ni hon?

Känner ni hon som inte kan sitta still? Jag satte mig ner för 10 minuter sedan, Nu jobbar jag visserligen bara halvtid men jag har hållt på som en galning hela dagen. Rensade min garderob förut, och så fick jag den geniala idén att lägga i plastpåsar i alla mina stövlar så skaftet står upp. Blev snygg och bra och nu finns det plats för mer skit ;)

"Lyckan ser alltid liten ut när du håller den i dina händer, men släpp den, och du inser genast hur stor och dyrbar den är"

Jag som tänkte diskuterat vad jag läste i tidningen idag, gör det imorgon istället.

Har iaf haft en riktigt bra dag men nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen... Sov oroligt inatt då jag tror det var inbrott i källaren igen, det skramlades som fan iaf. Så högt att jag hörde det upp till mitt sovrum. Så jag vaknade flera gånger under kvällen och natten och drömde konstigt. Men jag ska inte klaga, det är ju sol ;)

Tog massa fina vårbilder på Nova förut under våran promenad. Sätter in dem imorgon med!

MISSA INTE BJÖRN PÅ SVT 1 KL 22.00

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-03-07 @ 15:46:34
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0